Дуже часто Замовники задають нам питання «Що таке узгодження Технічних умов та як його отримати»? та «Чи потрібна реєстрація ТУ?». На цій сторінці ми спробуємо відповісти на ці питання та надати роз'яснення щодо узгодження технічних умов, їх перевірки та подальшого внесення до бази даних технічних умов України.
Узгодження або погодження Технічних умов (ТУ) – це процедура вичитки нормативного документу, виявлення неточностей та помилок відповідними установами або контролюючими органами, а також внесення пропозицій та змін до документа з урахуванням всіх зауважень та/або пропозицій. В результаті ви отримуєте відповідний документ (наприклад висновок Держпродспоживслужби України), що підтверджує їх погодження.
Процес реєстрації технічних умов включає в себе такі роботи:
- Перевірка проекту Технічних умов відповідно до діючих правил оформлення та вимог встановлених СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016.
- Перевірка всіх вказаних державних та міждержавних стандартів на чинність. Та включення в проект тільки діючих.
- Внесення до реєстру технічних умов України (USM).
Після внесення змін до законодавчих актів про скорочення дозвільних документів у 2014 році процедура реєстрації (перевірки та внесення до реєстру) стала не обов'язковою, проте користується великою популярністю, оскільки дає виробникам ряд переваг.
Переваги для підприємств та підприємців, які вирішили пройти погодження та реєстрацію технічних умов:
- Перевагою перевіреного та зареєстрованого проекту технічних умов, є ті що, даний документ є узгодженим працівниками контролюючих органів та Укрметртестандарту, в якому перевірені показники безпеки і витримані всі правила, щодо оформлення.
- Зареєстровані ТУ мають більш високі шанси на успіх при участі в тендері.
- Зареєстрований нормативний документ (ТУ) при перевірці підприємства контролюючими органами матиме меншу кількість запитань та зауважень.
- Можливість надавати технічні умови у використання на платній основі або цілком продавати, у випадку повної передачі прав або продавання бізнесу.
- Можливість надавати ТУ у використання на умовах франчайзингу.
Також дуже важливе значення реєстрація Технічних умов має для державних підприємств, тому що продукція виготовлена за зареєстрованими технічними умовами буде більш контрольованою та якісною, і матиме перевагу над продукцією виготовленою за неперевіреними ТУ.
Додаткова офіційна інформація, щодо необхідності реєстрації технічних умов, є на сайті Міністерства економіки на сторінці довідка.
Для початку роботи щодо погодження або реєстрації технічних умів Вам достатня зв'язку язатися з нами будь-яким зручним для Вас способом:
- моб. тел../viber: +38 (097) 032-74-22 або +38 (066) 660-59-12,
- e-mail:info@brand-ua.org
- Ціна: Ціну уточнюйте