Зміни законодавчих вимог до реклами на транспорті
Держпідприємництва ініціювало проведення наради з розміщення зовнішньої реклами та реклами на транспорті. Приводом для наради стали численні звернення з регіонів щодо неврегульованості питання віднесення реклами до «зовнішній рекламі» або до «рекламі на транспорті», що в свою чергу призводить до затримки видачі дозволів на розміщення зовнішньої реклами.
Согласно Закону «О рекламе», реклама на транспорте размещается на территории предприятий транспорта общего пользования, метрополитена, внешней и внутренней поверхностях транспортных средств и сооружений предприятий транспорта общего пользования и метрополитена. Так, в местных органах по вопросам защиты прав потребителей и коммунальных предприятиях электрического транспорта считают что сооружение - это не только сами здания транспортных предприятий, но и столбы. И если такие конструкции находятся на балансе предприятия, то это считается рекламой на транспорте.
Директор Департаменту ліцензування та дозвільної системи Олександр Андрєєв звернув увагу на те, що законодавством чітко прописані норми щодо розміщення зовнішньої реклами, однак розмито пояснюється, що можна вважати рекламою на транспорті.
За результатами наради будуть підготовлені пропозиції до Закону «Про рекламу», які будуть направлені в Кабмін.
За інформацією Держпідприємництва.
- Технічний регламент на косметичні засобиТехнічний регламент на косметичні засобиТехнічний регламент на косметичні засоби