Реклама дієтичних добавок та косметичних засобів
На підставі листа засобу масової інформації Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів дослідила питання розповсюдження брошури «Страничка здоровья», що містить рекламу дієтичних добавок та косметичних засобів «Оковирин», «Мужская сила», «Кедровый эффект», «Диабетнорм», «Кардионил», «Ухонорм», «Остеолайф», «Алкостопин» та «Кракатао».
За результатами перевірки встановлено, що реклама вищезазначених дієтичних добавок та косметичних засобів містить: зображення фізичних осіб та використання їх ім'я без письмової згоди цих осіб; посилання на те, що добавки та засоби мають лікувальні властивості; give щодо лікувальної дії, втамування болю, листи подяки, що пов'язані з лікуванням та полегшенням умов перебігу захворювань.
Інформація в рекламі подана таким чином, що вводити в оману споживачів внаслідок недостовірності та перебільшення лікувальних властивостей добавок та засобів, що може завдати шкоди здоров'ю громадян через неправильне їх застосування.
З огляду на зазначене, Держпродспоживслужба прийняла рішення про визнання реклами вищезазначених дієтичних добавок та косметичних засобів недобросовісною та про зупинення її розповсюдження.
Вказане рішення надіслано виробнику вищевказаної продукції для врахування в роботі та повідомлення суб'єктів господарювання, що здійснюють оптову та роздрібну закупівлю такої продукції.
Джерело: http://www.consumer.gov.ua
- Технічний регламент на косметичні засобиТехнічний регламент на косметичні засобиТехнічний регламент на косметичні засоби